Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@13:38:03 GMT

بکارگیری همه امکانات برای بازگشایی محور قزوین - رشت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۳۵۳

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل جاده‌ای، «محمد اسلامی» با حضور در قرارگاه مرکزی و در جمع کارگروه مدیریت بحران پدافند عامل این سازمان، ضمن قدردانی از زحمات راهداران و همکاران پلیس راه برای باز نگهداری محورهای مواصلاتی طی دو روز گذشته به ویژه شب گذشته و امروز، بر ضروت بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین-رشت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با صدور دستور رسیدگی و امدادرسانی به افرادی که در جاده‌ها به علت نبود تجهیزات زنجیر چرخ و  ملزومات  زمستانی گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این محور تاحدودی، دسترسی به امکانات حاشیه‌ای  وجود دارد اما لازم است مجموعه راهداری با اولویت دادن به امداد این هموطنان در راهدارخانه‌ها و سایر مراکز پیش بینی شده، اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به گزارشات دریافتی مستقیم از دوربین‌ها و گزارش قرارگاه از روند عملیاتی و اجرایی، ابراز امیدواری کرد:ان‌شاء الله امروز در کمترین زمان ممکن این محور به طور کامل بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن رصد تصویری و آنلاین همه محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های نظارت تصویری این مرکز،  در جریان آخرین وضعیت محور آزادراه قزوین - رشت که قسمتی از آن به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده‌ است، قرار گرفت و دستورات جدی برای بازگشایی آن صادر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده راه و شهرسازی مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی منطقه ای برای بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه