Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:55:28 GMT

مدارس برخی نقاط مازندران فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۴۳۱

مدارس برخی نقاط مازندران فردا تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در خصوص تعطیلی برخی از مدارس استان گفت : برای روز چهارشنبه ۲۳بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس آباد، کلاردشت ، مرزن آباد ، بهش کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است .

در اطلاعیه این اداره کل همچنین اعلام شد که تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد که تعطیلی مدارس هر شهرستان توسط فرماندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اعمال می شود و دانش آموزان و والدین آنها باید تعطیلی مدارس را از طریق رسانه های رسمی و دستگاه های مرتبط دریافت کنند. 

مازندران ۵۳۶ هزار دانش آموز دارد که در ۲۳ هزار کلاس درس تحصیل می کنند .

اداره کل  هواشناسی مارندران عصر امروز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد : با توجه به پیش بینی صاف شدن هوا طی ساعات پایانی امشب انتظار می رود دمای کمینه در شهرهای ساحلی و جلگه ای صبح فردا به یک تا سه درجه زیر صفر برسد که البته کوتاه مدت و برای دو تا سه ساعتِ دمِ صبح چهارشنبه خواهد بود و بتدریج با طلوع خورشید دمای هوا افزایش می یابد .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموز دانش آموزان والدین انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز، آسیب‌های اجتماعی است که نگاه عمقی به آن نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش در کنار هم دارای اهمیت هستند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

استاندار زنجان معلمان را شریف‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در بسیاری از بخش‌ها سرآمد است، تصریح کرد: باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

افشارچی در مورد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی و اهمیت مقوله پرورش ابراز کرد: باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم.

وی بر گسترش عدالت آموزشی در سطح استان تأکید کرد و افزود: باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 6098030

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د