Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@04:45:14 GMT

سردار سلیمانی محبوب خداوند و مردم بود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۴۶۶

سردار سلیمانی محبوب خداوند و مردم بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران گفت: «سردار شهید سلیمانی به‌واسطه اینکه محبوب خداوند بود در جامعه محبوب دل‌های مردم شد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل‌و‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد سوادکوه برگزار شد، گفت: «کسانی محبوب خداوند می شوند که از خدا و رسولش اطاعت، تبعیت و پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه کسانی که محبوب خداوند شوند، محبوب خلق خدا هم می‌شوند، اظهار کرد: «امام‌خمینی (ره) هم محبوب خدا و خلق خدا و همه مستضعفان و محرومان جهان بود.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران ارزشمندترین و شریف‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را تربیت و رشد جوانان و مردانی مانند سلیمانی‌ها، حججی‌ها و مشتاقی‌ها دانست.

اسلامی تصریح کرد: «مکتب روح‌الله شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، شهدای دانشمند هسته‌ای و مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران، جوانان و استادان بسیجی و انقلابی را پرورش داد.»

وی اظهار کرد: «یوم‌الله روزی است که در آن کفار و استکبار شکست خوردند و هر روزی که ما بتوانیم در حوزه‌های مختلف صنعت، تکنولوژی و عرصه‌های گوناگون افتخاری برای این کشور در راستای خودکفایی برداریم آن روز روز خداست.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی احمد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه محبوب خداوند محبوب خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح