Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک گفتگوی دوستانه، نیمار قبول کرد که به تیم دیوید بکام در امریکا برود!

طرفداری - اینتر میامی که بخشی از سهام آن متعلق به دیوید بکام است، در تاریخ اول مارس اولین بازی خود را در لیگ MLS انجام خواهد داد. استادیوم لوکس و اختصاصی این تیم در سال 2022 آماده می شود و فعلا اینتر میامی بازی های خود را در لاکهارت استادیوم برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید بکام و نیمار اخیرا در کانال یوتیوب OTRO با هم گفتگویی جالب و دوستانه داشتند. بکام رو به نیمار گفت:

امریکا موقعیت پیشرفت زیادی دارد زیرا در ورزش های زیاد دیگری نیز آنها در رده اول، دوم یا سوم هستند. فوتبال در امریکا به سرعت در حال پیشرفت است و فکر می کنم موقعیت خوبی است تا بازیکنان بزرگ در امریکا بازی کنند. بنابراین به تو یک تکه کاغذ می دهد تا آن را امضا کنی. یک کاغذ سفید را امضا می کنی. این قرارداد تو با اینترمیامی است و مدت قرارداد 10 سال خواهد بود. پول زیادی هم به تو پرداخت نخواهیم کرد. 

نیمار پیشنهاد بکام را قبول کرد و جواب داد:

قبول است. قبول است. من بودم که خواستم در تیم او بازی کنم. من این را می خواهم. قبلا هم به دیوید گفته ام. به او گفتم یک روز آنجا بازی خواهم کرد. فکر می کنم موقعیت خوبی برای امریکا است تا فوتبال خود را پیشرفت دهد. همانطور که قبلا گفتم، من قبلا با دیوید قراردادم را امضا کرده ام. چند سال دیگر آنجا بازی خواهم کرد. ما در این جریان با هم هستیم. او رئیس من است. 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اینتر میامی دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)

دو گل از هاکان چالهان اوعلو باعث شد اینتر در خانه تورینو را شکست دهد.

دانلود (61.3MB)

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS