Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، محمود عباس، رئیس دولت خودگردان فلسطین در جریان جلسه شورای امنیت با موضوع بررسی مفاد معامله قرن، تاکید کرد که آنچه در چارچوب معامله قرن پیشنهاد شده، مطابق با قوانین بین المللی نیست و با حداقل معیارهای عدالت تطبیقی ندارد. عباس افزود که رژیم صهیونیستی فعالیت‌های خود برای اشغال کرانه باختری آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یادآور شد که رژیم صهیونیستی، ماهیت بیت‌المقدس را تغییر داده و حملات  را به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ادامه می‌دهد. محمود عباس ضمنا تاکید کرد که ارائه یک راهکار سیاسی بر راه‌حل اقتصادی اولویت دارد.

 عباس خطاب به ترامپ اعلام کرد: «برنامه آمریکا نمی‌تواند صلح و امنیت را به ارمغان آورد، زیرا معامله قرن همه قطعنامه‌های  بین المللی را لغو کرده است.»

عباس در ادامه خطاب به سایر اعضای شورای امنیت گفت: «من از اعضای شورای امنیت می‌خواهم که یک کنفرانس بین المللی در جهت اجرای قطعنامه‌های بین المللی تشکیل دهند.»

وی تصریح کرد: «از جامعه بین الملل می‌خواهم که به دولت اسرائیل فشار آورد و مانع اقدامات اشغالگری شود. مردم فلسطین در احیای حقوق خود ایستاده اند، به کسی تعظیم نخواهند کرد و تسلیم این اشغالگری نخواهند شد.»

براساس طرح به اصطلاح صلح ترامپ که به معامله قرن معروف است، بخش‌های بیشتری از کرانه‌باختری تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد و قدس به عنوان پایتخت این رژیم اشغالی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معامله قرن شورای امنیت رژیم صهیونیستی شورای امنیت بین المللی محمود عباس معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • نتانیاهو، پریشان‌تر از همیشه
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح