Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:39 GMT

باخت اول پرسپولیس با یحیی در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۶۱۵۴

باخت اول پرسپولیس با یحیی در آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الدحیل قطر از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا میزبان پرسپولیس بود که با برتری دو بر صفر الدحیل همراه بود.

ماریو مانژوکیچ (۴) و ادمیلسون (۱۳) برای میزبان گلزنی کردند.

الدحیل که بازی را تهاجمی شروع کرد در همان ابتدای بازی و روی اشتباه و تعلل مدافعان پرسپولیس توانست گل زودهنگامی را توسط مهاجم کروات خود وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معز علی مهاجم تیم ملی فوتبال قطر توانست روی اشتباه حط دفاعی پرسپولیس، توپ را از روی خط عرضی زمین مسابقه صاحب شود و با سانتر کوتاه خود، ماریو مانژوکیچ را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این بازیکن که به تازگی با الدحیل قطر قرارداد بسته است اولین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

گل اول الدحیل با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود. آنها عتقد بودند معز علی، توپ را خارج از زمین مسابقه تصاحب کرد اما عزیز عظیموف داور بازی، گل الدحیلی ها را سالم تشخیص داد تا اعتراض شاگردان یحیی گل محمدی مورد قبول نباشد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس، بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند اما این تیم بار دیگر با اشتباه مهدی ترابی هافبک خود غافلگیر شد تا «هان کوانگ سونگ» با پاس دقیق خود ادمیلسون را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرده و این بازیکن دومین گل تیمش را در دقیقه ۱۳ به ثمر برساند.

پس از این گل شاگردان گل محمدی بازی کاملاً تهاجمی را انجام دادند اما توپ‌های آنها تبدیل به گل نشد تا بازی با نتیجه دو بر صفر در نیمه اول به پایان برسد.

مصدومت مهدی ترابی در آخرین ثانیه‌های نیمه اول باعث شد تا کریستین اوساگونا با آغاز ۴۵ دقیقه دوم در ترکیب سرخپوشان قرار بگیرد.

پرسپولیس که در نیمه دوم با ترکیبی تهاجمی وارد زمین شده بود مالکیت توپ و میدان را بطور کامل در اختبار داشت اما نتوانست دروازه میزبان را باز کند. تعویض‌های بعدی گل محمدی نیز چاره کار نبود تا سرخ‌ها اولین شکست خود را در نخستین بازی از گروه C مقابل الدحیل تجربه کنند.

کد خبر 4850868

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی والیبال فوتسال کشتی آزاد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام