Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-08@18:44:43 GMT

وداع باشکوه مردم مازندران با یار دیرین امام و رهبری

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۶۲۶۹

وداع باشکوه مردم مازندران با یار دیرین امام و رهبری

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیکر نماینده فقیه ولی فقیه در مازندران عصر سه شنبه به ساری منتقل شد و مراسم ویژه وداع روحانیان استان با پیکر آیت الله طبرسی امام جمعه سابق ساری در حوزه علمیه امام علی (ع) برگزار شد و شامگاه نیز مردم شهید پرور استان با حضور پرشور با مصلی ساری با یار دیرین امام و رهبری وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آئین تشییع پیکر آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر ایشان توسط آیت الله العظمی جوادی آملی، در گلزار شهدای ساری آرام خواهد گرفت.

پیکر مطهر آیت الله طبرسی روز دوشنبه با حضور علما، مراجع عظام و مردم شهیدپرور قم تشییع شد.

آیت الله طبرسی از سال ۵۹ به عنوان امامت جمعه شهر ساری و از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران فعالیت داشت.

وی شامگاه شنبه پس از تحمل یک دوره بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله طبرسی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم

معاونان سپاه بیت‌المقدس و استانداری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان جزئیات اعزام زائران کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) را تشریح کردند. - اخبار استانها -

سرهنگ سعید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح جزئیات اعزام زائران کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) پرداخت و اظهار داشت: امسال 4 هزار نفر از زائران و شیفتگان حضرت امام(ره) در این برنامه در تهران شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سخنران این برنامه طبق سال‌های گذشته، مقام معظم رهبری است، گفت: زائران همه کشور به ویژه استان کردستان از بیانات راهبردی حضرت آقا بهره‌مند خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه در همین زمینه؛ کمیته‌های مختلفی از جمله پشتیبانی، فرهنگی، ثبت‌نام و اعزام زائران و... تشکیل شده است، افزود: همه دستگاه‌ها جهت برگزاری باشکوه این برنامه اعلام آمادگی کرده تا سیزدهم و چهاردهم خردادماه زائران کردستانی اعزام شوند.

شعبانی بیان کرد: از 7 کمیته تشکیل شده، 2 کمیته «ثبت‌نام و اعزام» متعلق به سپاه کردستان بوده که در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم ویژه ثبت‌نام اقشار مختلف انجام و 160 دستگاه اتوبوس نیز زائران را جابجا خواهد کرد.

عبدالله‌ رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه 4هزار نفر از مردم ولایت مدار کردستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

وی گفت: از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها جهت حضور مشتاقان و زائران به حرم مطهر و برگزاری باشکوه برنامه‌های ویژه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) استفاده شده است.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها جهت اعزام باشکوه پای کار آمده و قول مساعد داده‌اند، افزود: امیدواریم امسال زائران پرشور و شوق‌تر از سنوات گذشته اعزام شوند. استانداری نیز جهت پذیرایی و تدارکات لازم همکاری خواهد کرد.

اکبر محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه حضرت امام(ره)، از تمهید مقدمات ویژه بزرگداشت باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) خبر داد و عنوان کرد: اعتبار لازم جهت تهیه ملزومات سفر اختصاص خواهد یافت.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران