Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی امینی رییس کمیته اجرایی ستاد برف روبی شهر قزوین از برف روبی و یخ زدایی بیش از هزار و ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهر قزوین در ۱۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: برای ارائه این خدمات از ۴۰ دستگاه انواع خودرو‌های سنگین، نیمه سنگین و سبک مشتمل بر برف‌روب مکانیزه، خودروی مکانیزه یخ زدا، لودر، بابکت، کامیونت کمپرسی و خودروی وانت و سواری استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی همچنین با اشاره به برف‌روبی مسیر‌های راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: امسال برای دومین بار از مواد مخصوص یخ زدای سازگار با محیط زیست استفاده شد.

رییس کمیته اجرایی ستاد برف روبی شهر قزوین اضافه کرد: همزمان با برپایی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حدود ۶۰۰ نفر از نیرو‌های این سازمان در آماده باش بودند.

امینی از مردم خواست هرگونه مشکل خود در این زمینه را از طریق سامانه ارتباط شهروندی ۱۳۷با مجموعه مدیریت شهری در میان بگذارند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف روبی بارش برف شهر قزوین برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد