Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@16:07:22 GMT

قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۶۴۴۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مثال زدنی ملت همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ متن بیانیه تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:
«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»
ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده، این بار نیز با حضور وحدت بخش، عظیم و خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با زنده نگه داشتن نام و یاد سردار دلها، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهان شهیدش؛ که به رغم سرمای شدید، دنیا را مبهوت وحدت، عظمت و اقتدار خود کرده؛ به حق سزاوار تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملت با بصیرت ایـران اسـلامـی، پشتیبـان ولایت فقیه و نظام‌الهی است و با لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری با صبر و استقامت در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کند و این مهم را در طول عمر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده است.
آوردگاه راهپیمایی عظیـم یوم الله ۲۲ بهـمن دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود، مردم با این حماسه بزرگ ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.
شـورای همـاهنـگی تبلیغـات اسـلامـی بر خود فرض دانسته که از حضور شکوهمند و حماسی مردم شریف و بصیر ایران اسلامی در لبیک به ندای مقتدای عظیم الشأن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن که موجب سرافرازی و عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان شد، تشکر کرده و امید آن دارد تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی با مشارکت گسترده و مسوولانه خود، زمینۀ تحقق تمدن نوین اسلامی را مهیا کرده و حماسۀ بزرگ دیگری از حمایت از انقلاب و نظام و رهبری را رقم زده و با قوی کردن ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بزنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی حضور مردم راهپیمایی 22 بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود