Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکیپ‌های متخصص شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای کمک به رفع مشکل خاموشی استان گیلان اعزام شدند.

  به گزارش برنا ، آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو با اشاره بر قطعی برق تعدادی از مشترکین استان گیلان گفت: بارش شدید برف موجب قطعی برق تعدادی از هم‌وطنان‌مان از ساعت ۶ صبح امروز شده است. 

وی افزود: به منظور تسریع در خدمات دهی و حل مشکل خاموشی مردم استان گیلان، تعدادی از اکیپ‌های متخصص شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بلافاصله پس از اطلاع از شرایط خاموشی به این منطقه اعزام شده‌اند تا هر چه سریع‌تر مشکلات و چالش‌های مشترکین گرفتار خاموشی استان گیلان با همکاری همه نیروها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ۵ اکیپ فنی-عملیاتی، شرکت توزیع نیروی برق از شهرستان‌های میاندوآب، خوی و ارومیه متشکل از ۵ اکیپ، ۴ خودروی دوکابین، یک دستگاه بالابر و‌۱۳ نفر نیرو به منظور بازسازی و ساماندهی شبکه های برق رسانی شرکت های توزیع نیروی برق استان گیلان به محل اعزام شدند. 

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم مشکل ایجاد شده به دلیل بارش‌های سنگین اخیر که برای مردم استان گیلان ایجاد شده هر چه سریعتر با همکاری و مشارکت همه نیروها مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق گیلان رشت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی برف گیلان امداد برق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی