Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:12:11 GMT

شروع بدی در آسیا داشتیم/ الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۶۴۹۵

شروع بدی در آسیا داشتیم/ الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گفت: شروع بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم. همین باعث شد برای ما مشکل پیش بیاید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه، آیا تیمتان آماده نبود افزود: تیم الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همه مهره‌های هجومی تیم را وارد زمین کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم چون حریف بسیار بسته بازی می‌کرد.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که به نظرتان گل اول حریف روی اشتباه داوری رقم خورد، تصریح کرد: فکر می‌کنم می‌شد تصمیم بهتری گرفت. معمولاً درباره داوری حرف نمی‌زنم. داور چند تصمیم اشتباه داشت ولی مشکل اصلی ما این بود که در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سه بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته شده است! نمی‌دانم چرا قرار است سه بازی پشت سر هم خارج از خانه بازی کنیم. این شرایط، روی تیم ما فشار ایجاد می‌کند.

وی در ادامه گفت: باید تمرکز بیشتری روی عملکردمان داشته باشیم ولی این برنامه‌ای است که چیده شده و باید نهایت تلاشمان را به کار ببندیم.

کد خبر 4850874

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی والیبال فوتسال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!