Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم سپاهان با تقدیر از عملکرد شاگردانش، کسب پیروزی ۴ بر صفر برابر تیم العین امارات را بسیار مهم دانست. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی برابر العین امارات گفت: تمام بازیکنان تیم سپاهان در این بازی سخت مبارزه کردند و هر کدام از آنها وظایف خود را در بهترین شرایط انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه اینکه ما در میانه زمین بسیار خوب ظاهر شدیم و توانستیم از قدرت بازیکنان کلیدی این تیم همانند کایو، الاحبابی  و لابو بکاهیم.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: پیروزی پرگل 4 بر صفر برابر تیم العین بسیار مهم و ارزشمند بود. این نتیجه به بازیکنان سپاهان انگیزه زیادی در بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌دهد. ما امروز و فردا برای این پیروزی خوشحالی می‌کنیم و سپس مهیای آماده بازی بعدی‌مان خواهیم شد.

رسانه اماراتی: سپاهان بردی تاریخی را ثبت کرد

 

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط امیر قلعه‌نویی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان تیم سپاهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال