Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل آتش‌نشانی شهر مشهد از عملیات موفقیت‌آمیز ده‌ها آتش‌نشان اعزامی از مشهد برای مهار آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه تولید پلی‌استایرن در شهرک صنعتی کلات خبر داد.

امیر عزیزی با اعلام این خبر گفت: عصر امروز، 22 بهمن ماه، در پی درخواست از سوی آتش‌نشانی شهرک صنعتی کلات مبنی بر کمک برای اطفای آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید پلی‌استایرن در داخل این شهرک که در جاده مشهد به کلات واقع شده، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله  ۱۰۰ آتش‌نشان را به همراه ۳۰ خودرو اطفای حریق و لجستیکی و نیز 2 نردبان پلتفرم به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل، این حریق که در حال سرایت به کارخانجات مجاور بود، مهار و پس از ساعتی عملیات لکه‌گیری و کاوش در محل، این حریق اطفاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عزیزی افزود: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید اما حجم خسارات مالی این حادثه فراوان گزارش شده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد یادآور شد: علت دقیق وقوع این حریق در دست بررسی است.

در عملیات اطفای حریق این کارخانه ۴ تانکر ۳۰ هزار لیتری آب با هماهنگی شهرداری مشهد برای پشتیبانی به محل حریق اعزام شد.

پلی‌استایرن یک پلاستیک سخت است و در بدنه اسباب بازی، عایق‌کاری و بسته‌بندی لیوان‌های پلاستیکی شفاف، ظروف یک بار مصرف، سشوارها، رایانه‌ها و وسایل آشپزخانه به کار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث آتش سوزي مدیر عامل آتش نشانی شهرک صنعتی کلات آتش نشانی مشهد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران