Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره ۷ شهید دانش آموز بیارجمند با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است گفت: حضور مردم در انتخابات نا امیدی دشمنان را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هر رای مردم در انتخابات ایجاد قدرت برای مقام معظم رهبری است افزود: انتخاب نماینده‌ای که پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشد و مجلسی انقلابی را تشکیل دهند در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است تصریح کرد: قطار انقلاب همواره در حال حرکت است و هرکسی در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد رسوا خواهد شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را برپا کردند و این‌ها از الطاف خدای تعالی است گفت: نسل جوان و نوجوان بعد از انقلاب خبر ندارند که در زمان طاغوت چه اتفاقاتی در این کشور افتاده است و این وظیفه ریش‌سفیدان و نسل انقلاب است که به آن‌ها بگویند چه ظلم و فسادی قبل از انقلاب انجام می‌شد که مایه فقر و تباهی مردم بود.

او با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال جنگ روانی هستند افزود: دشمنان در حال حاضر در فضای مجازی در حال دروغ و شایعه پراکنی هستند که مردم باید با آگاهی به دروغ‌های دشمنان توجه نکنند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به و بی‌کفایتی سران مملکت در دوران طاغوت افزود: در آن دوران برای ایران عزت، شرف و آبرویی نگذاشته بودند و خداوند متعال به برکت امام خمینی (ره) و خون شهدا به این مملکت عزت و سربلندی داد.

او تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری با اقتدار می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد و جنگی نخواهد شد باید پیش رفت چراکه دشمن امروز از اقتدار موشکی ما می‌ترسد و در پایگاه‌های خود در منطقه امنیت و آرامش ندارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه دشمنان در چهار دهه گذشته همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه انقلاب اسلامی هستند افزود: این انقلاب نیازمند مسئولانی دلسوز، انقلابی و ولایت مدار است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر سپاه پاسداران انتقام سخت انتخابات مجلس ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد مردم در انتخابات مسئول نمایندگی حسینی دیباجی حجت الاسلام استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم