Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:28:40 GMT

تمامی راه های اصلی رضوانشهر بازگشایی شده اند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۱۰۷

تمامی راه های اصلی رضوانشهر بازگشایی شده اند

 مهندس یونس هوشمندپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال بارش برف سنگین، طی شبانه روز گذشته کلیه راه های اصلی و فرعی این شهرستان مسدود شد و موجب توقف و زمین گیر شدن خودروها در جاده گردید.

وی عنوان کرد : بارش برف   باعث مشکلاتی در تردد خودروها در سطح جاده های این شهرستان شده بود که با توقف موج بارش ها عملیات برف روبی آغاز گردید و هم اکنون کلیه راه های اصلی باز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون مترمکعب طی امروز برف روبی در جاده های این شهرستان انجام شده است اما هنوز موفق به بازگشایی راه های فرعی و مناطق سخت گذر در این شهرستان نشده ایم اما ظرف ۲ روز آینده همه راه های باقی مانده فرعی نیز باز می شود.

 هوشمندپور با اشاره به میزان بارش ها در این شهرستان گفت: ارتفاع برف در مناطق جلگه ای رضوانشهر حدود ۷۰ سانتی متر و در مناطق مرتفع و راه های کوهستانی به یک و نیم تا ۲ متر می رسد.

  وی، یکی از دلایل انسداد محورها را سقوط درختان بسیاری دانست که بر اثر برف سنگین به زمین افتاده و محور ها را در همان ساعات اولیه مسدود کردند.

به گفته وی، تا کنون بیش از ۸۰ تن نمک پاشی نیز در سطح جاده ها انجام گرفته است.

  شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های رضوانشهر و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر بارش برف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر بارش برف گیلان رضوانشهر بارش برف گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت‌ های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش‌ ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می‌ دهند.

کد خبر 6093586

دیگر خبرها

  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان