Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: استان قزوین، معین استان گیلان در کنترل و مدیریت بحران برف و کولاک شد و تیم‌های امدادرسان از صبح امروز ۲۲ بهمن عازم استان گیلان شده‌اند تا در امر مدیریت بحران با نیروهای امدادی استان گیلان همکاری کنند.

قدرت‌اله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین که برای هماهنگی نیروها و همکاری در کنترل شرایط موجود به استان گیلان سفر کرده است، با اعلام این خبر اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی قوی به کشور، از دیروز شاهد بارش برف و افت شدید دما در استان‌های شمالی و غربی کشور و متعاقب آن، مسدود شدن راه‌های ارتباطی و اختلال در خدمت رسانی به مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین،‌ مهدیخانی ادامه داد: بنابر دستور استاندار قزوین و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با استان‌های همجوار، تیم‌های امدادرسان شامل نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اداره برق از صبح امروز ۲۲ بهمن عازم استان گیلان شده تا در امر مدیریت بحران ناشی از برف و کولاک، بازگشایی مسیرها، امداد و اسکان در راه ماندگان و برق رسانی به روستاهایی که برق آن‌ها قطع شده، با نیروهای امدادی استان گیلان همکاری کنند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان استان، محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: راه ۲۰۴ روستای استان قزوین نیز مسدود است که از فردا صبح عملیات بازگشایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف برف گیلان مدیریت بحران استان قزوین استان گیلان برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088989

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس