Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام تحویل ۶۰ منزل مسکونی به خانوارهای مددجو روستایی در استان  گفت: این منازل مسکونی با مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته و به خانوارهای تحت حمایت این نهاد واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین تحویل ۶۰ منزل مسکونی مددجویی به خانوارهای مددجو در استان، گفت: این آیین در امتداد تفاهم نامه سه جانبه با سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و کمیته امداد در ساختن ۱۰ هزار منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو روستایی در سراسر کشور برگزار شده است.

رخصی با بیان اینکه سهم خانوارهای مددجو کرمانشاهی از این تفاهم نامه ۲۸۰ منزل مسکونی در ۱۸۸ روستا است که تاکنون سه مرحله آیین واگذاری برای این منازل برگزار شده، عنوان کرد : هم اکنون کار ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی از قرارداد سه جانبه به پایان رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  بیان کرد: منازل باقی مانده دیگر نیز در مراحل پایانی ساخت هستند که امیدواریم در ماه های آینده این منازل به خانوارهای تحت حمایت واگذار شود.

رخصی بیان کرد: این نهاد برای ساخت هر منزل مسکونی ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار اختصاص داده است.

رخصی تاکید کرد: همچنین در جریان ساخت هر یک از این منازل سپاه حضرت نبی اکرم (ص) هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز سه میلیون تومان اهدا کرده است.

رخصی با اشاره به اینکه منازل مسکونی ساخته شده در تیپ های ۵۰ متری ساخت و تکمیل شده اند، اظهار کرد: در کار ساخت و ساز این منازل مسکونی که بر عهده سپاه نبی اکرم(ص) بوده تمامی نکات فنی و تخصصی رعایت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه کمیته امداد در بخش مسکن خدمات گسترده ای را به خانوارهای مددجو ارائه می دهد، عنوان کرد: در دهه مبارک فجر امسال نیز این نهاد هزار و ۸۵۵ خدمت عمرانی به خانوارهای تحت حمایت ارائه داده است.

رخصی یادآور شد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری بیش از دو هزار و ۲۰۰ خدمت عمرانی در قالب خرید، احداث و تعمیر منازل مسکونی و فضاهای جانبی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان به خانوارهای مددجو در استان ارائه شده است.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن روستایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسکن ملی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خانوارهای تحت حمایت خانوارهای مددجو سپاه حضرت نبی اکرم منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان