Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران لیورپول خواهان بازگرداندن استیون جرارد هستند تا او بتواند بالاخره یک قهرمانی لیگ را با تیم محبوبش تجربه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول در فصل جاری پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی لیگ برتر است و به فاصله ۱۳ هفته تا پایان و با حاشیه امنیت ۲۲ امتیازی، در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها شانس اول قهرمانی است و به این ترتیب سه دهه انتظار سرخپوشان برای فتح لیگ جزیره به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران لیورپول در روزهای اخیر کمپین هایی را در شبکه های اجتماعی ترتیب داده اند و خواستار عقد قرارداد با استیون جرارد شدند تا بازیکن سابق شان که هم اکنون در حال هدایت تیم گلاسکو رنجرز است، بتواند صاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر شود. افتخاری که وی در دوران فوتبال خود نتوانست به دست بیاورد.

پیتر مور مدیر اجرایی لیورپول در واکنش به این موضوع گفت:

« بگذارید توضیح بدهم اگر جرارد برگردد چه اتفاقی خواهد افتاد. سؤال اول این است که آیا ما می‌توانیم استیون جرارد را برای دریافت مدال لیگ برتر به تیم برگردانیم؟ و سپس من این سؤال را برای شما مطرح می کنم که به فرض امکان‌پذیر بودن این اقدام، کدام بازیکن را می خواهید از فهرست تیم حذف کنید تا جا برای ورود جرارد باز شود؟

برای اطلاع بگویم که جرارد اکنون سرمربی رنجرز است. همه ما عاشق جرارد هستیم و به خاطر مربیگری اش به او افتخار می‌کنیم. این مسئله که او را با قراردادی ۵ روزه به تیم بیاوریم، درست نیست. هماهنگی و اتحاد در تیم خیلی مهم است. می توانید تصور کنید که باید یک بازیکن دیگر را حذف کنیم و به او بگوییم که شما مدال قهرمانی را نمی گیرید؟»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ جزیره لیورپول استیون جرارد استیون جرارد تیم لیورپول لیگ جزیره لیورپول هواداران لیورپول استیون جرارد قهرمانی لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899895

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها