Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم "درخت گردو" که فیلم او با انتقادات گسترده ای مواجه شده و از آن به عنوان ضدملی ترین فیلم تاریخ ایران یاد شده است امشب در جریان دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی، جایزه خود را به داغدیدگان سال ٩٨ اهدا و مصداقا به عناوینی چون حوادث آبان اشاره کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کارگردان فیلم "درخت گردو" که فیلم او با انتقادات گسترده ای مواجه شده و از آن به عنوان ضدملی ترین فیلم تاریخ ایران یاد شده است امشب در جریان دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی، جایزه خود را به داغدیدگان سال ٩٨ اهدا و مصداقا به عناوینی چون حوادث آبان اشاره کرد

مهدویان البته اشاره نکرد حوادث آبانماه توسط همان منافقینی رقم خورد که او در ماجرای نیمروز، جنایت آنها را اگرچه با نواقص زیاد روایت کرده است

کارگردان درخت گردو در ادامه به کشته ها(شهدای) مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی اشاره و بدون استناد مشخصی مدعی شد هر دو طرف در این دو قطبی تصمیم گرفته اند انها نادیده گرفته شوند و مظلوم هستند!

قابل تامل اینکه مهدویان در "درخت گردو" هم مانند همین اظهارات، "دشمن" را سانسور میکند و بدون اشاره به ریشه اصلی بمبارانهای شیمیایی در سردشت یعنی صدام و کشورهای اروپایی مانند آلمان در نهایت پیکان اتهامات اصلی را در ذهن مخاطب به سمت کشورش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم) روش قلمه گیری صحیح در گیاه برگ انجیری (فیلم) روش تکثیر گیاه آگلونما (فیلم)

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری