Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:36:05 GMT

برف راه های روستایی مانه و سملقان را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۴۶۳

برف راه های روستایی مانه و سملقان را مسدود کرد

رییس راهداری شهرستان مانه و سملقان گفت: بسیاری از راه های روستایی این شهرستان به خاطر بارش برف شدید بسته شده است.

جعفر جعفری سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از آشخانه  اظهارداشت: محور چمن بید به آشخانه توسط اکیپ های راهداری برف روبی، نمک پاشی و شن پاشی شده است و در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ  انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره راهداری شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: برخی از روستاهای بخش مرکزی و سملقان به دلیل بارش برف شدید، بسته شده است و تردد  در برخی از روستا ها با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

 

وی افزود: اداره راهداری با تعداد زیادی از اکیپ ها در حال ارائه خدمات به مردم و بازگشایی محورهای اصلی است.

 

جعفری بیان کرد: تمام توان این اداره در حال حاضر برای بازگشایی در محورهای اصلی است و از فردا برای بازگشایی راه های روستایی اقدام خواهیم کرد.

 

مانه و سملقان دارای 134 روستا می باشد و 778 کیلومتر راه روستایی دارد که 343 کیلومتر آن آسفالت است.

 

مجموع راه های اصلی این شهرستان 75 کیلومترو فرعی آن نیز 131 کیلومتر است. حدود 78 درصد از جمعیت 110 هزار نفری مانه و سملقان در روستاها ساکن هستند.

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهداری مانه و سملقان راه های روستایی مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد