Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی از حمله راکتی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

بر این اساس، یک فروند راکت از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. پس از این حمله آژیر‌های خطر در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمد.

پس از این حمله، منابع آگاه از شنیده شدن صدای انفجار در نوار غزه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر این انفجار ناشی از حملات تلافی جویان صهیونیست‌ها صورت گرفته است.

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه سرزمین های اشغالی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست

درپی اظهارات جنگ طلبانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تاکید وی بر حمله قریب‌الوقوع به «رفح»، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس پیامی را برای خانواده‌های اسرای صهیونیست ارسال کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های عزالدین القسام امروز (سه شنبه) در پیامی کوتاه خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه، تاکید کرد: به دلیل منافع نتانیاهو فرزندان شما همچنان در اسارت هستند.

شاخه نظامی حماس همچنین در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها به زبان های عربی و عبری خاطرنشان کرد: زمان درحال تمام شدن است و کابینه شما دروغ می‌گوید.

این پیام پس از آن ارسال شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست از آغاز حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نگران کشته شدن فرزندان خود در صورت حمله ارتش رژیم اشغالگر به رفح هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده‌اند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • کابوس «بی بی»
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی