Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:14:50 GMT

داوران جایزه ترانه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۷۱۲

داوران جایزه ترانه معرفی شدند

داوران جایزه ترانه که در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، برگزار می شود، معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدعلی بهمنی، محمود اکرامی فر، سعید بیابانکی، مسلم نادعلی زاده، اسماعیل امینی، ناصر فیض و مجید افشاری داوران جایزه ترانه هستند.

«جایزه ترانه» با هدف تجلیل از ترانه سرایان برتر و ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه ها و معرفی ترانه های برگزیده در سی و پنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جایزه، متن ترانه هایی که از اول مهرماه ۱۳۹۷ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ به صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی موسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده اند، توسط هیاتی از داوران بررسی و ترانه های برگزیده معرفی می شوند.

در فاصله اول مهر ۱۳۹۷ تا پایان مهر ۱۳۹۸ بیش از شش هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده اند، که مرحله نخست انتخاب این ترانه ها در حال انجام است و در مرحله نهایی ترانه های برگزیده در سی و پنجمین جشنواره  موسیقی فجر معرفی می شوند.

با توجه به تعداد بسیار ترانه هایی که به صورت تک آهنگ و آلبوم تولید و منتشر می شوند، جایزه ترانه می تواند به کمک متخصصان و آرا مردمی، ترانه های شاخص و برگزیده را به جامعه معرفی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر35 جایزه ترانه داوران جایزه ترانه ترانه های برگزیده سی و پنجمین موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز