Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:08:38 GMT

کنایه یحیی گل محمدی به تصمیم سران AFC + سند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۷۸۰

کنایه یحیی گل محمدی به تصمیم سران AFC + سند

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شده است! نمی دانم چرا قرار است سه بازی پشت سر هم خارج از خانه بازی کنیم. این شرایط، روی تیم ما فشار ایجاد می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر الدحیل قطر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت:

شروع بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم باعث شد برای ما مشکل پیش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ  به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه، آیا تیمتان آماده نبود؟ افزود:

تیم الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند. ما همه مهره‌های هجومی تیم را وارد زمین کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم چون حریف بسیار بسته بازی می‌کرد.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که گفت؛ گل اول الدحیل اشتباه بود؟ تصریح کرد:

فکر می‌کنم که می‌شد تصمیم بهتری گرفت. معمولا درباره داوری حرف نمی‌زنم. داور چند تصمیم اشتباه داشت ولی مشکل اصلی ما این بود که در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص سه بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد:

نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شده است! نمی دانم چرا قرار است سه بازی پشت سر هم خارج از خانه بازی کنیم. این شرایط، روی تیم ما فشار ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد:

باید تمرکز بیشتری روی عملکردمان داشته باشیم ولی این برنامه‌ای است که چیده شده و باید نهایت تلاشمان را به کار ببندیم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الدحیل الدحیل پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی خارج از خانه دانم چرا پارس فوتبال سه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است