Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی در پیامی از حماسه حضور مردم بصیر و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، روحیه مقاومت و آزادگی را بیش از پیش در میان ملت با بصیرت ایران زنده کرده است؛ و این صدای گام‌های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و ایمان مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پاسخی انقلابی و خیزشی مردمی علیه همه توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی استکبار و همچنین طرح احمقانه و از پیش شکست خورده معامله قرن است که یقینا ًمنجر به اضمحلالِ هرچه زودتر صهیونیست بین الملل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین، ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت قهرمان آذربایجان است و این حضور گسترده و وصف ناپذیر تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملا خواهد ساخت.

اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می‌گوییم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را می‌نماییم که چنین صحنه‌های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرامین، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • وکیل در آذربایجان شرقی