Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور با هدایت ساکت الهامی سرمربی خود توانسته تا حد زیادی هواداران خودش را راضی کند،  اما این تیم  برای تبدیل شدن به یک مدعی قابل احترام هنوز راه زیادی در پیش دارد. سرخپوشان تبریزی تا پایان سال جاری ۵ بازی  پیش رو دارد که ۲ بازی برابر استقلال و صنعت نفت آبادان برای این تیم تبریزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتور در شرایطی پا به نیم فصل دوم گذاشت که روی نیمکت خود ساکت الهامی را به عنوان سرمربی می‌دید. الهامی پس از قطع همکاری باشگاه تراکتور با مصطفی دنیزلی، به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور نشست، اما همان گونه که پیش بینی می‌شد، با حذف کلمه موقت از کنار عنوانش، به عنوان سرمربی به کار خود در این باشگاه ادامه داد. کسب نتایج خوب در همان آغاز راه، باعث شد تا مدیریت باشگاه به ساکت اعتماد کرده و هدایت تراکتور در نیم فصل دوم به او داده شود. شکست مقابل پرسپولیس، آغاز راه تراکتور در نیم فصل دوم بود. این تیم، اما در دومین گام موفق شد ذوب آهن را در تبریز با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. به طور کلی تراکتور با هدایت سرمربی جدید خود توانسته تا حد زیادی هواداران خودش را راضی کند، این تیم، اما برای تبدیل شدن به یک مدعی قابل احترام هنوز راه زیادی در پیش دارد.

رویای شیرین تکرار دور رفت

تیم تراکتور در چند هفته پیش رو، با حریفانی دیدار خواهد کرد که اکثرا در میانه جدول حضور دارند. این اتفاق می‌تواند برای تراکتور یک اتفاق مثبت باشد. این تیم تا پایان سال جاری با هیچ تیم مدعی بازی نخواهد کرد. پایان سال با اندوخته امتیازی مناسب و رتبه قابل قبول، اتفاقی است که با توجه به بازی‌های پیش روی تراکتور، بسیار محتمل به نظر می‌رسد. سایپا، پارس جنوبی و نساجی  تیم‌هایی هستند که تراکتور در یک ماه آینده با آن‌ها بازی خواهد کرد. در صورتی که تراکتور بتواند نتایج بازی‌های رفت خود مقابل این تیم‌ها را تکرار کند، می‌تواند شمار امتیازات خود را به عدد ۴۳ برساند. بی شک چنین روندی یک رویای شیرین برای ساکت الهامی و تیمش به شمار می‌رود، رویایی که تحقق آن خیلی دور از ذهن نیست.

چالش بزرگ در آستانه سال نو

پس از بازی هایی که به آن‌ها اشاره شد، تراکتور با یک چالش بزرگ در آستانه سال نو رو به رو خواهد شد. چالشی که از آن صحبت می‌کنیم، رویارویی با تیم‌هایی است که تقابل با آن‌ها در نیم فصل اول، تراکتور را در یک سراشیبی تند قرار داد، سراشیبی که آغاز بحران در تراکتور بود و در نهایت با تغییرات مدیریتی و سرمربی در این باشگاه همراه شد. صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، آخرین حریفان تراکتور در سال ۹۸ خواهند بود. صنعت نفت تیمی است که اولین شکست را در این فصل به تراکتور تحمیل کرد و استقلال نیز تیمی است که اولین شکست خانگی و سنگین‌ترین شکست سرخ پوشان را در این فصل رقم زد. رویارویی با این تیم‌ها در نیم فصل دوم که هیچ اشتباهی جایز نیست را باید اولین ماموریت بزرگ ساکت الهامی در تراکتور بدانیم. کسب نتایج مناسب در بازی های پیش رو می‌تواند تراکتوری‌ها را از نظر روانی با شرایطی ایده آل روانه این ۲  تقابل حساس  کند.

عیار ساکت به زودی مشخص می‌شود

با تفاسیر بالا می‌توانیم دریابیم که به زودی می‌توان عیار سرمربی جدید تراکتوری‌ها را سنجید. تا این لحظه، تراکتور با هدایت ساکت الهامی تنها مقابل یک تیم مدعی حضور یافته است. این تقابل نیز با شکست همراه بوده، شکستی که در آغاز نیم فصل دوم، پرسپولیس به این تیم متحمل کرد. با فاکتور گرفتن از پرسپولیس، دیگر تیم‌هایی که تراکتورِ ساکت با آن‌ها بازی کرده، حریفانی بوده اند که شکست دادن شان کار دشواری برای این تیم نبود. به این ترتیب برای سنجیدن عیار سرمربیگری ساکت الهامی در تراکتور باید ۳ بازی دیگر نیز صبر کنیم. البته این بدین معنا نیست که ۳ بازی پیش روی سرخ پوشان از اهمیت کمی برخوردار هستند، اما بی شک رویارویی با استقلال، سپاهان و شهرخودرو، مهمترین آزمون تراکتور در نیم فصل دوم است که می‌تواند تا حد زیادی سرنوشت این تیم را در لیگ نوزدهم  رقم بزند.

بیشتر بخوانید: الهامی: کسب یک امتیاز برابر تیم گل گهر راضی کننده نیست/ علت اخراج شجاعی را متوجه نشدم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ساکت الهامی سرمربی تراکتور تراکتور در نیم فصل دوم تراکتور با هدایت عنوان سرمربی ساکت الهامی تا حد زیادی پایان سال تیم هایی صنعت نفت تیم ها پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!