Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این گزارش در اردبیل مدارس پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دور اول ، تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس استثنایی و در نمین ، نیر ، هیر ، سرعین ، خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین در مشگین‌شهر و ارشق مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی و در لاهرود مدارس پیش‌دبستانی در نوبت صبح به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا در مشگین‌شهر و ارشق متوسطه دور اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در لاهرود ابتدایی و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هم اعلام کرد: هم‌اکنون در گردنه‌های کوهستانی بویژه حیران در جاده اردبیل - آستارا ، صایین در جاده نیر ، سراب و الماس در جاده خلخال - اسالم بارش برف گزارش شده است.

این اداره کل از رانندگان خواست در گذر از جاده‌های برف‌گیر و کوهستانی استان زنجیر چرخ و لوازم گرامازای زمستانی همراه داشته باشند. 

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.
هشت گردنه سخت‌گذر به نام‌های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسلام‌آباد در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود از نقاط سردسیر ایران محسوب می‌شود و از وضعیت جوی بسیار متغیر برخوردار است.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس بارش برف اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بارش برف اردبیل تعطیلی مدارس بارش برف اردبیل پیش دبستانی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 6088039

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان