Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیرى در وصیت‌نامه خود آورده است: یکى از دستاوردهاى عظیم انقلاب اسلامى احیاء خط امامت و ولایت است و حرکت بدون ولایت و امامت حرکتى بدون هدف و نتیجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد نصیرى

بسمه تعالى

با درود پاک و مخلصانه و عابدانه به انبیا و اولیا خدا و با درود فراوان به روان پاک شهداى اسلام.

خدایا به یاد تو و نداى سالار شهیدان حسین بن على(ع) و به فرمان امام امت و تجدید بیعت با شهیدان به جبهه نور علیه ظلمت آمدم تا در این دانشگاه بزرگ ادامه تحصیل بدهم.

خداوندا تو مى‌دانى که ما براى چه مى‌جنگیم؛ ما براى مقام و آب و خاک نمى‌جنگیم بلکه به خاطر رضاى تو و براى نوامیس مسلمین و دفاع از اسلام و قرآن مى‌جنگیم و در این راه از هیچ کوششى دریغ نمی‌کنیم، ما حاضر به فداى مال و جان خود هستیم، شهادت را سعادت مى‌دانیم و بر این سعادت افتخار مى‌کنیم که در راه خدا و براى اسلام است. مردانه مى‌جنگیم و زیر بار ذلت نمى‌رویم جنگ ما دفاع از حق است.

  خداوندا به ما نیرو و توانایى و ایمان قلبى عطا کن تا بتوانیم نداى هل من ناصر ینصرنى حسین(ع) را لبیک بگوییم خدایا تو شاهدى که در این را ه جز رضاى تو را طلب نکردیم.

امت حزب‌الله براى پیروزى و سربلندى اسلام باید با تمام وجود تلاش و کوشش کنید و همچون کوهى استوار در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و با منافقان دین خدا بجنگید و هرگز از کشته شدن در راه خدا نهراسید، نماز جمعه و جماعت را زنده نگهدارید که دشمن از جماعت شما مى‌ترسد.

یکى از دستاوردهاى عظیم انقلاب اسلامى احیاء خط امامت و ولایت است و حرکت بدون ولایت و امامت حرکتى بدون هدف و نتیجه است پس باید دست از حمایت و پشتیبانى رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى برندارید و همواره در صحنه جهاد حاضر باشید و به کوردلان بفهمانید که ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.

امت شهیدپرور ایران از شما تقاضا دارم که قدر خودتان، قدر رهبر عظیم‌الشان انقلاب و قدر رزمندگان و شهیدان اسلام را بدانید نعمتى که خداوند کریم بر شما عطا کرده را حفظ نمایید و از لحظه به لحظه این دنیاى فانى حداکثر استفاده را در جهت پرورش روح معنوى و خدایى را داشته باشید، تا آنجا که در توان دارید به فرزندان خود که در پشت جبهه‌هاى حق علیه باطل از حقوق اسلام دفاع مى‌کنند کمک نمایید و همچنان در پشت جبهه به شکوفا نمودن هر چه بیشتر اسلام بپردازید.

در اینجا به آنان که نسبت به انقلاب و اسلام بى‌تفاوت بوده‌اند توصیه مى‌کنم که امروز حق از باطل درست مثل روز روشن است و از آنها تقاضا دارم که دیگر بیش از این غفلت نکنند و از خواب دنیوى و غرق شدن در لذت‌هاى کوتاه دنیا خود را نجات دهند که دیگر حجت بر همه ما تمام شده و انشاءالله به صف جندالله بپیوندند.

وصیت من به پدر و مادر عزیزم:

پدر و مادر عزیزم از شما مى‌خواهم که پشتیبان امام و اسلام انقلاب باشید و از اینکه فرزند خود را در راه الله از دست داده‌اید ناراحت نباشید من به خودم می‌بالم که والدینى همچون شما داشته‌ام که مرا در دامنتان پرورش داده‌اید، باید افتخار کنید که امانت خدا را سالم به درگاه خدا تحویل داده‌اید و شما باید از خداوند بخواهید که این قربانى ناقابل را قبول کند.

پدر و مادر عزیزم شما در طول زندگى خود سختى زیاد کشیده‌اید و مخصوصا در پرورش من زیاد تلاش کرده‌اید ولى من نتوانستم زحمات شما را جبران کنم، امیدوارم که مرا ببخشید از خداوند مى‌خواهم که به شما صبر و استقامت عطا فرماید و شما را از صابرین درگاهش قرار دهد.

از برادر عزیزم مى‌خواهم که سنگر مدرسه را حفظ کند و دست از پیروى خط امام برندارد و همواره در خواندن دروس خود کوشا باشد، برادر جان امیدوارم که هر چه از من دیده‌اى را ببخشى و همچنین سلاح مرا بر زمین نگذارى انشاءالله.

از خواهران عزیزم مى‌خواهم که در حفظ حجاب خود کوشا باشید و همچون زینب کبرى در برابر مشکلات زندگى استوار باشید و بدی‌هایی که از من دیده‌اید را ببخشید.

در خاتمه سلامتى امام امت و ظهور حضرت مهدى(عج) و رستگارى مسلمین را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامي ولايت امامت شهادت پدر و مادر عزیزم انقلاب اسلامى مى خواهم داده اید خط امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود