Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری استان ایلام اعلام کرد: فعالیت مدارس و ادارات ایلام امروز با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سعید رضا کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخبندان امروز چهارشنبه 23 بهمن فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، ادارات به‌جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و بانک‌ها در مناطق ذیل با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام تمدید تعطیلی مدارس تنها از طریق مراجع ذی‌صلاح؛ تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز استتعطیلی مدارس استان همدان به علت کاهش شدید دما و یخبندان‌تعطیلی مدارس شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند به علت کاهش شدید دما و یخبندان

مدیرکل بحران استانداری استان ایلام گفت: این مناطق شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش‌های کارزان از سیروان و شهر سرابله و شباب و بخش آسمان‌آباد چرداول، بخش میمه و زرین‌آباد از دهلران و بخش صالح‌آباد و صرفاً شهر بدره است.

وی افزود: تمامی شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، آبدانان، دره‌شهر، ملکشاهی و بدره مشمول تاخیر 2 ساعته شدند.

انتهای پیام/891/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت تاخیر آغاز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز