Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :فردا پردیس فرهنگی منطقه ۱۵ همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پذیرای شهروندان در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

امتداد :فردا پردیس فرهنگی منطقه ۱۵ همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پذیرای شهروندان در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

به گزارش امتداد ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پردیس فرهنگی منطقه ۱۵ با برپایی ۱۵غرفه و استیج در ضلع جنوب غربی میدان فردوسی میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ها به همت اداره فرهنگی برگزار می شود، به تشریح عناوین غرفه ها پرداخت و افزود: برپایی غرفه رادیو انقلاب همراه با اجرای زنده مجری و طرح موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی و سردار شهید سلیمانی، برپایی غرفه پذیرایی با عنوان « خادمین انقلاب»، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی از چهره های انقلاب با عنوان « در گذر انقلاب» از جمله برنامه های این روز در پردیس فرهنگی منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه اضافه کرد: غرفه «رواق دارالذکر» با ختم گروهی قرآن کریم و قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه «من حاج قاسم هستم » برای ثبت دل نوشته های مردمی برای شهدای ترور و مقاومت، غرفه ارائه خدمات پزشکی شامل طب اسلامی، تست فشار خون و قند خون، غرفه ورزش و سرگرمی با برگزاری مسابقات ورزشی و بازی های بومی محلی، غرفه ترافیک و ایمنی با ارائه خدمات آموزشی حوزه ترافیک و پلیس راهور، سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ با ارائه خدمات مشاوره ای و معرفی خدمات این حوزه، برگزاری مسابقات شهروندی، غرفه «شهروند انقلابی» با توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران و روایتگری از زندگی حاج قاسم سلیمانی و همچنین غرفه کودک و سرگرمی با اجرای مسابقات، نقاشی و کاریکاتور از دیگر عناوین این پردیس فرهنگی است.

محمدی در ادامه عنوان کرد : به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های استیج نیز شامل سرود خوانی انقلابی، اجرای نمایش، مسابقات و برنامه های فرهنگی هنری و اجرای نمایش میدانی با رویکرد حاج قاسم سلیمانی برای شهروندان اجرا می شود.

شایان ذکر است؛ پردیس منطقه ۱۵ همزمان با راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در ضلع جنوب غربی میدان فردوسی پذیرای شهروندان خواهد بود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهروندان در مسیر راهپیمایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۵ پیروزی انقلاب اسلامی منطقه ۱۵ همزمان یوم الله ۲۲ بهمن پذیرای شهروندان ارائه خدمات حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد