Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچتین در سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس که در آینده نزدیک انجام خواهد شد پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلبارد تومان در شهرستان فیروزآباد افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو اقامت بوم گردی، یک مجتمع خدماتی بین راهی، یک حلقه چاه آب شرب شهری، سیستم گرمایشی مجموعه ده روستا، پنل خورشیدی مرکز فنی و حرفه‌ای و مرکز پرورش و تکثیر قوچ و میش در مناطق کوهستانی شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور معاون استاندار فارس افتتاح شد.

او در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی و رفتهی بین راهی به اهمیت اجرای طرح و ضرورت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای اجرای چنین طرح‌هایی اشاره کرد و این اقدامات را مصداق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دانست.

قاسم پور وجود مجتمع‌های رفاهی را برای رفاه مردم توسعه اقتصادی و گردشگری مناسب توصیف کرد و افزود: این مجتمع‌ها مکانی هستند برای استراحت مسافران و جلوگیری از حوادث تلخ جاده‌ای که بر اثر خستگی رخ می‌دهد.

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین در مراسم افتتاح اقامتگاه‌های بوم گردی بر اهمیت توسعه گردشگری و ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی تاکید کرد و گفت: این اقامتگاه‌ها برای استفاده گردشگران و حفظ فرهنگ سنتی و بومی و مشارکت جوامع محلی ک توسعه اقتصادی گردشگری در خور توجه هستند.

او در حاشیه افتتاح چاه آب شرب شهری نیز به برکات نظام و خدمات دولت در رابطه با آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها و اجرای پروژه فاضلاب اشاره و بر لزوم ترویج مدیریت صحیح مصرف آب و اصلاح الگوی مصرع اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر بهره برداری از طرح شهرستان فیروزآباد اقامتگاه ها بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز