Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: پاره وقت حداقل تحصیلات :فوق دیپلم روابط عمومی بالا فن بیان قوی منظم آموزش پذیر پر انرژی و فعال ظاهری آراسته حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم در ساعات اداری با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02177245030 لینک charmnegar.com آدرسمیدان رسالت-شمیران نو-میدان پاکدامن-خیابان نقاشیان-پلاک170-واحد1

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم