Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:54:40 GMT

پارلمان لبنان به کابینه «دیاب» رأی اعتماد داد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۵۸۵

پارلمان لبنان به کابینه «دیاب» رأی اعتماد داد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، همزمان با تشدید اعتراض‌ها در پایتخت لبنان به وضعیت اقتصادی، پارلمان این کشور روز سه شنبه به کابینه «حسان دیاب» رأی اعتماد داد.

کابینه جدید لبنان که ماه گذشته با حمایت جنبش قدرتمند حزب الله تشکیل شد، امیدوار است با اجرای یک طرح نجات مالی که بر پایه رأی اعتماد پارلمان شکل گرفته است، بتواند لبنان را از بحران مالی کنونی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسان دیاب» نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود پیش از مراسم رأی گیری مأموریت دولت خود را یک «مأموریت انتحاری» توصیف کرد که شامل تلاش برای فرونشاندن «یک توپ آتشین» است. وی در این باره گفت: «ما باید صادق باشیم و تصدیق کنیم که خطر فروپاشی متأسفانه یک وهم و خیال نیست».

دیاب همچنین گفت که اولویت دولت لبنان باید حفظ ذخایر اندک ارز خارجی برای واردات کالاهای اساسی همچون غذا، سوخت و دارو باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لبنان پارلمان رأی اعتماد حسان دیاب نخست وزیر شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رأی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، یک هفته بعد از سفر صدراعظم آلمان به پکن، دادستانی آلمان اعلام کرد که دستیار عضو پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین دستگیر شده است.

در ادامه بازداشت افراد در آلمان به اتهام جاسوسی برای روسیه و چین، این بار دستیار عضو پارلمان اروپا در آلمان به همین اتهام بازداشت شده است.

دفتر دادستان‌های فدرال آلمان اعلام کرد که پلیس این کشور دستیار یک قانونگذار عضو  حزب راستگرای «آلترناتیو برای آلمان» (AfD) را به این اتهام دستگیر کرد. به گفته دادستانی، شواهد زیادی درباره این اتهام وجود دارد.

روز گذشته دستگیری سه آلمانی به اتهام ارسال فناوری به چین رسانه‌ای شد. وزیر دادگستری آلمان مارکو بوشمان ادعا کرد که آنها در حال مذاکره درباره پروژه‌های تحقیقاتی بودند که می‌توانست برای توسعه قدرت رزمی دریایی چین مفید باشد.

طبق گزارش رویترز، نام فرد بازداتش شده، «جیان جی» اعلام شده که دستیار «ماکسیمیلیان کرا» نماینده پارلمان اروپا است است.

به گفته مقامات آلمانی، جیان جی به نهادهای جاسوسی چین اطلاعاتی درباره مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا داده است.

این فرد متهم شده که از شخصیت‌های اپوزیسیون چین در آلمان جاسوسی می‌کرد. وی در بروکسل و همچنین شهر درسدن آلمان اقامت داشت و دیروز بازداشت شد.

یکی از سخنگویان حزب آلترناتیو برای آلمان، خبر دستگیری این فرد را «بسیار آزاردهنده» توصیف کرد و گفت که «ما هنوز اطلاعات بیشتری نداریم و باید منتظر تحقیقات بیشتر دادستانی بمانیم».

 

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • (ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد