Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:06:59 GMT

شهید «احمد مایلی» پرچم‌دار آسمان «بهمن» + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۷۰۷

شهید «احمد مایلی» پرچم‌دار آسمان «بهمن» + عکس

هر سال ۲۲ بهمن آسمان برج آزادی درخشش خاصی داشت و به راحتی شهید «احمد مایلی» را بین آن همه چترباز می‌توانستی با آن پرچمی که با خود حمل می‌کرد بشناسی.

به گزارش مشرق، پرچم ۱۵۰ متری را که در آسمان با خود حمل می‌کرد، نشان از علاقه او به برافراشته بودن پرچم ایران در آسمان‌ها داشت. با اینکه حمل این پرچم با این متراژ خطرهای زیادی برای یک چترباز داشت، اما او که برای برافراشته ماندن پرچم ایران در چهارگوشه‌ی این آب و خاک جان‌فشانی‌ها کرده بود، از این‌رو به خطر انداختن جانش برای این کار جای تعجب نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمل این پرچم با این متراژ در نوع خود رکوردی بود که فقط از حاج احمد که رکورددار سقوط آزاد بود برمی‌آمد. البته این همه‌ی رکورد او نبود، در همین سقوط آزاد ۲۲ بهمن آنقدر در ارتفاع پایین چتر را باز می‌کرد که برخی گمان می‌کردند نزدیک به سقوط است، اما او این کار را با شجاعت و تبحر خاصی انجام می‌داد؛ و چقدر جای سردار شهید حاج احمد مایلی در این ۲۲بهمن برای سومین سال خالی بود تا نگاه ما را به آن پرجم بلند بر فراز برج آزادی خیره کند تا یادمان باشد که باید پرچم این انقلاب را در سرتاسر گیتی به اهتزاز در بیاوریم.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شهید 22 بهمن احمد مایلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن

سازمان امنیت دریایی انگلیس «آمبری» از وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، رویترز امروز جمعه به نقل از سازمان آمبری گزارش کرد یک حادثه امنیتی در ۱۵ مایلی جنوب غربی بندر مخا یمن رخ داده است.

آمبری پیشتر هم اعلام کرد گزارشهایی مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر