Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد. در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان بارش باران و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است اما از بعدازظهر امروز این ناپایداری‌ها در این مناطق کاسته می‌شود و در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: فردا در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌هایی مانند تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران بارش برف خواهیم داشت. روز جمعه برای بخش‌هایی از مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی شده و روز شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

به گفته وی، از روز یکشنبه دوباره سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

رفیعی ادامه داد: از روز پنجشنبه - فردا - در بیشتر مناطق کشور افزایش دما ۵ تا ۱۰ درجه‌ای رخ می‌دهد. امروز و فردا خلیج فارس به ویژه بخش‌های مرکزی و شرقی، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وزش باد شدید در تهران 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش خواهد بود که در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح تهران ۷ درجه زیر صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

رفیعی گفت: زنجان با دمای ۲۱ درجه زیر صفر، همدان و ارومیه ۱۶ درجه زیر صفر، تبریز ۱۵ درجه زیر صفر، قزوین ۱۴ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۴ درجه بالای صفر؛ به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها وضعيت هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا وضعيت هوا وزش باد شدید درجه زیر صفر پیش بینی شده بخش هایی رخ می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟