Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک پور بابیان اینکه تامین مسکن مقاوم با رعایت نکات مهندسی برای مددجویان از اهداف این نهاد در سال جاری بود، گفت: در همین راستا سامانه طرح نوسازی مسکن روستایی نیز در کشور راه اندازی شد.

«علی ملک‌ پور» امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن) با اشاره به اقدامات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر سال جاری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تکمیل احداث، بهسازی و نوسازی مسکن های روستایی از شاخص ترین این فعالیت ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تامین مسکن مقاوم با رعایت نکات مهندسی برای مددجویان از اهداف این نهاد در سال جاری بود، افزود: در همین راستا سامانه طرح نوسازی مسکن روستایی نیز در کشور راه اندازی شد.

 

وی از احداث بیش از ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی طی سال جاری در شهرستان لردگان خبر داد و اظهار کرد: حدود ۹۰ مسکن از این تعداد به مددجویان روستایی تعلق دارد.

 

ملک پور با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به طور مستقیم برای ساخت و نوسازی مسکن های روستایی اهدا کنند، تصریح کرد: سامانه طرح نوسازی مسکن روستایی این اقدام را برای خیرین فراهم کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از پرداخت کمک های بلاعوض به مددجویان برای احداث مسکن خبر داد و اضافه کرد: صندوق امداد ولایت نیز به مددجویان حائز شرایط وام های بدون بهره اعطا می کند.

 

وی بابیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۵۷ واحد مسکن مددجویی تکمیل و به مددجویان اهدا شد، خاطرنشان کرد: افتتاح چندین طرح اشتغالزایی، بهره برداری از ۲ مرکز نیکوکاری، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی مهمترین برنامه کمیته امداد استان در این ایام بود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد چهارمحال و بختیاری کمیته امداد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری