Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار قرار دارد و انتظار است نامزدهای انتخاباتی در امور مختلف از جمله تبلیغات، قانون را ملاک کار قرار دهند.

وی ادامه داد: قانون شفاف‌سازی مالی نامزدهای انتخاباتی و هزینه کرد آنها در انتخابات یک اقدام خوب است و این قانون ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری است و انتظار است افرادی که برای رقابت در این آزمون وارد شده‌اند به قوانین احترام بگذارند و در چارچوب آن حرکت کنند.

وی گفت: تخریب رقبا گناه و حرکتی ناپسند است و دادگستری استان مرکزی با افرادی که در عرصه انتخابات به تخریب نظام، مقامات بلند پایه و انقلاب بپردازند به شدت برخورد می‌کند.

رئیس دادگستری استان مرکزی افزود: نماینده مجلس شورای اسلامی از قدرت زیادی برخوردار است و باید نامزدهای انتخاباتی مجلس برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در ایام قانونی تبلیغات، مجاز به چاپ پوستر به ابعاد ۵۰ در ۷۰ هستند و تنها در مقابل ستاد انتخاباتی خود می‌توانند بنرهای بزرگ نصب کنند.

وی اظهار داشت: حضور پررنگ در انتخابات نقش مؤثری در افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر فردی که ایران و انقلاب را دوست دارد باید در این آزمون دشمن شکن شرکت کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان مرکزی انقلاب قانون مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دادگستری استان مرکزی نامزدهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد