Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی، کارشناس هواشناسی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان سازمان هواشناسی استان، روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه اوج سرما در استان به اوج خود رسید و مردم تکاب با ۲۱ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین روز سال را در آذربایجان غربی شب را به صبح رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: مردم ارومیه نیز در سردترین روز سال دمای ۱۶ درجه سانتی گراد زیر صفر را در مرکز استان آذربایجان غربی تجربه کردند.
کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تکاب با ۲۱ درجه سانتی گراد زیر صفر و پلدشت با یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های استان آذربایجان غربی بودند.
کریمی ادامه داد: دمای هوا در استان از امروز هر روز تا دو درجه گرمتر می‌شود.
کارشناس هواشناسی استان آذربایجان غربی این را نیز پیش بینی کرد که از روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

 انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردترین استان کشور پیش بینی هواشناسی سردترین نقطه استان درجه سانتی گراد زیر صفر کارشناس هواشناسی استان استان آذربایجان غربی سردترین روز سال ۲۱ درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود