Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@17:04:43 GMT

انحلال کلاه آبي‌ها به دستور مقتدي صدر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۹۰۶۷

انحلال کلاه آبي‌ها به دستور مقتدي صدر

خبرگزاری آریا- رهبر جریان صدر عراق از انحلال کلاه آبی ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتر نوشت: ما از فشارهای حزبی و قومی برای تشکیل دولت موقت مطلع شدیم، این مسئله باعث عدم رضایت ما نسبت به دولت جدید خواهد شد و منجر می‌شود که پس از سکوت اجباری، اعلام بیزاری کنیم زیرا که ما همواره خواستار اصلاحات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت، طبق اخبار موثق، با وجود برخی خرابکاری‌ها، آشوب‌ها، انقلاب به صورت تدریجی در حال بازگشت به مسیر اولیه خود است.
مقتدی صدر ادامه داد: من امیدوار هستم که انقلابیون به طور تدریجی و مسالمت آمیز این آشوبگران را کنار بزنند، در همین راستا من انحلال نیروهای کلاه آبی ها را اعلام می‌کنم و راضی نیستم که این افراد تحت عنوان جریان صدر در مکانهای تظاهرات حضور داشته باشند مگر اینکه بدون اعلام وابستگی حزبی خود و یکی شدن با تظاهرکنندگان حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: برخی از تظاهرکنندگان صلح جو توانستند ترس را کنار بگذارند و با شجاعت از خرابکاران و نفوذی‌ها اعلام برائت کنند، من نیز این اقدام را کاملا تائید می‌کنم و از نیروهای امنیتی می‌خواهم امنیت را در تظاهرات با دور کردن خرابکاران و نیز به منظور حفاظت از تظاهرکنندگان مسالمت‌آمیز برقرار کرده و با هر شخصی که به آنها حمله می‌کند حتی اگر از طرفداران من بودند به شدت برخورد کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انحلال کلاه آبی مقتدی صدر جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان