Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست دفتر نظارت انتخابات شورای نگهبان استان سمنان گفت: بعد از آخرین بررسی‌ها در خصوص اعتراض داوطلبان ردصلاحیت‌شده این استان، هیچ داوطلب جدیدی به نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در استان اضافه نشده است.

حجت الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در آخرین بررسی‌های شورای نگهبان در ارتباط با داوطلبان این دوره مجلس، داوطلب جدیدی به لیست اعلام شده قبلی افزوده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به چهار کرسی این استان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین برای هر کرسی نمایندگی مجلس یازدهم در استان سمنان بیش از 20 نفر تایید شده است.

وی از تاییدصلاحیت 83 نفر برای رقابت بر سر چهار کرسی این استان در مجلس خبر داد و افزود: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه 31 نامزد، در حوزه انتخابیه دامغان 20 داوطلب، در حوزه شاهرود و میامی 20 نامزد و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در مجموع 12 داوطلب تاییدصلاحیت شده است.
سرپرست دفتر نظارت انتخابات شورای نگهبان استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص احتمال تاییدصلاحیت مجدد برخی نامزدهای ردصلاحیت شده و افزودن آنها به داوطلبان این دوره خاطرنشان کرد: بعید است که بعد از این مرحله کس دیگری به لیست نامزدها افزوده شود چرا که در دو مرحله قانونی به اعتراضات برخی داوطلبان ثبت‌نامی رسیدگی و شورای نگهبان نظر خود را اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخاب درست انتخابات مجلس یازدهم سمنان حوزه انتخابیه شورای نگهبان استان سمنان مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد