Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری گفته است: به دلیل حجم برف انباشته شده در بین خودروهای درگیر در برف، عملیات بازگشایی و آزاد سازی خودروها با کندی صورت می‌گیرد و پیش بینی می‌شود تا ساعتی دیگر، با سرعت گرفتن بازگشایی و آزاد سازی خودروها، محور مذکور بازگشایی و حداقل یک لاین عبور برای تردد پاکسازی شود.

قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: بر اساس پیش بینی‌های قبلی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد بحران در صبح روز دوشنبه مورخ ۲۱ بهمن، از شب گذشته با استقرار مدیران ستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جانشین پلیس راه کشور در قرارگاه مرکزی حمل و نقل راهداری زمستانی این سازمان، تمام محورهای برف‌گیر از طریق دوربین‌های نظارت تصویری برخط و سایر سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌ها و ارتباط مستقیم با مدیران استانی و شهرستانی ذی ربط، رصد و هماهنگی‌های لازم در سطح استان‌ها و راهدارخانه‌ها و همچنین پایانه‌های مسافری انجام شده است و به رغم بارش سنگین در محورهای کوهستانی منتهی به شمال کشور، وضعیت تردد تا ساعت حدود ۵ سحرگاه سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن به نحو مطلوب مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، از ساعت ۵ صبح، با وقوع بارش برف فوق سنگین و کولاک بسیار شدید و ناگهانی کم سابقه در مقطعی از محور قزوین-رشت (آزاد راه در محدوده امامزاده هاشم و اتصال به جاده قدیم) به طول حدود ۵ کیلومتر با توپوگرافی هموار، ارتفاع برف در کمتر از یک ساعت به حدود ۱ متر رسید و با توجه به کندی تردد وسایط نقلیه و عدم استفاده از زنجیر چرخ، جریان ترافیک متوقف و گرفتگی در آن مقطع (از عوارضی به سمت رشت) ایجاد شد و ماشین آلات راهداری موجود در محل نیز به دلیل کاهش مانور عملیاتی، در میان خودروها متوقف شدند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس راه کشور، محور مسدود اعلام شد.

این گزارش حاکی است در اقدام بعدی، ضمن اعزام ماشین آلات راهداری به محل، تدارک برداشتن نیوجرسی‌های میانه محور برنامه ریزی شد تا امکان آزاد سازی وسایط نقلیه از باند مقابل فراهم شود و در حال حاضر ارتباط مستقیم قرارگاه با محل انسداد برقرار بوده و تجهیزات و امکانات لازم برای برفروبی و بازگشایی فراهم شده است.

قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری افزوده است: به دلیل حجم برف انباشته شده در بین خودروهای درگیر در برف، عملیات بازگشایی و آزاد سازی خودروها با کندی صورت می‌گیرد و پیش بینی می‌شود تا ساعتی دیگر، با سرعت گرفتن بازگشایی و آزاد سازی خودروها، محور مذکور بازگشایی و حداقل یک لاین عبور برای تردد پاکسازی شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000H9U برچسب ها: جاده ، حمل و نقل ، برف

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جاده حمل و نقل برف قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری پیش بینی تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد