Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی صالحی درباره وضعیت گود‌های پایتخت با بیان این‌که بررسی‌های شهرداری تهران نشان داده است که ۳۱۸ گود در تهران وجود دارد که عملیات اجرایی در آن انجام نمی‌شود، اظهارکرد: از این میان ۱۲۰ گود با خطر بالا شناسایی شده است که به صورت مداوم این گود‌ها پایش و رصد می‌شود.

وی با بیان این‌که گود‌های تهران تنوعی از مشکلات دارند و نمی‌توان یک علت خاص را برای رها شدن آن‌ها عنوان کرد، گفت: این گود‌ها برای اجرای پروژه‌های ساختمانی ایجاد شده‌اند؛ اما ممکن است در میان راه مالک با مشکلات حقوقی یا بحران‌های مالی و یا علت‌های دیگر روبه‌رو شود به همین دلیل عملیات ساخت‌وساز در این گود‌ها انجام نمی‌شود و عمدتا این گود‌ها تنوعی از مشکلات را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران با بیان این‌که ما گود رها شده به این معنا که نظارتی بر آن نمی‌شود، در تهران نداریم، ادامه داد: علاوه بر شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی و ... نیز به صورت مداوم وضعیت گود‌هایی که عملیات اجرایی در آن‌ها انجام نمی‌شود را پیگیری می‌کنند، اما واقعیت این است که تا زمانی که این گود‌ها به تراز صفر – صفر نرسند خیال ما راحت نمی‌شود و باید آن‌ها را به صورت مداوم پایش کنیم. بیشتر بخوانید: وجود ۹۵ گود پرخطر در پایتخت/گود پرخطر برج سپهر تعیین تکلیف شودصالحی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از این گود‌های پرخطر پر نمی‌شوند، اظهارکرد: واقعیت این است که پر کردن یک گود راه‌حل قطعی رفع خطر نیست؛ چرا که شرایط هر گود متفاوت است و باید دستورالعمل‌های رفع خطر بسته به شرایط هر گود باشد و باید بگویم که حتی پر کردن گود با خاک اگر بدون رعایت شرایط کلی گود باشد می‌تواند خطرسازتر شود و البته دقت داشته باشید که رقم‌های زیادی برای پر کردن گود‌ها باید صرف کرد و شاید پر کردن گودها، از بودجه عمرانی یک سال شهرداری نیز بالاتر برود.

وی با بیان اینکه تمامی گود‌های پایتخت را تحت نظر و پایش داریم، اضافه کرد: براساس پایش انجام شده بیشترین گود‌ها در مناطق یک تا پنج، ۱۸ و ۲۲ است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r5V خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گودهای پرخطر تهران گودهای رها شده شهرداری تهران انجام نمی شود صورت مداوم گود ها گود پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران