Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:05:49 GMT

صلح در خاورمیانه بدون رضایت فلسطین ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۰۴۲

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «واسیلی نبنزیا»، نماینده روسیه در سازمان ملل، روز گذشته -‌سه‌شنبه- گفت که طرح آمریکا موسوم به «معاملمه قرن» توجه‌ها را متوجه به درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطین کرده است اما راه‌حل عادلانه نیازمند جان بخشیدن به تلاش‌های گروه چهار خاورمیانه است. 

وی گفت: «هر نظری درباره معامله قرن داشته باشید، این طرح توجه‌ها را بار دیگر به مسئله قلسطین کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما معتقدیم که برای رسیدن به راه‌حلی پایدار و عادلانه نیازمند تلاش‌های هاهنگ جامعه جهانی هستیم.»

نبنزیا در ادامه گفت: «به نظر ما، در وضعیت فعلی، نیازمند جان بخشیدن به تلاش‌های گروه چهار خاورمیانه هستیم که یگانه مکانیسم برای پیشبرد فرآیند صلح در خاورمیانه است که مورد تایید شورای امنیت باشد.»

وی همچنین افزود: «بارها گفته‌ایم که هر طرح صلحی را که مورد قبول دو طرف باشد. اما اگر فلسطین طرح را ناعادلانه بداند و زیر بار آن نرود چه؟ چگونه می‌توان طرحی یک‌جانبه را عادلانه خواند؟ صلح در خاورمیانه بدون رضایت فلسطین ممکن نیست.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واسیلی نبنزیا معامله قرن صلح در خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی