Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اورژانس گیلان از صبح روز گذشته تا عصر امروز موفق به انجام ۵۴۷ مورد امدادرسانی به مردم گیلان شده که از این‌بین ۷۷ مورد مختص حوادث برفی شامل سرخوردگی‌ها، سقوط از سطح هم‌تراز و مسمومیت با منو کسید کربن بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، گفته مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان طی دو روز برفی اخیر تا ساعت ۱۴ امروز دو فوتی در مأموریت‌ها ثبت‌شده بود که یک مورد مربوط به یک مرد ۳۴ ساله که در اثر برف‌روبی از ساختمان سقوط کرد و در محل حادثه فوت شد و مورد دوم دیگر نیز مربوط به یک نوجوان ۱۸ ساله بود که به گفته شاهدین صحنه در اثر ریختن برف از سقف ساختمان دچار ایست قلبی تنفسی شد و علیرغم تلاش نیروهای اورژانس و همکاران بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان، کولیوند، رئیس اورژانس کشور طی گفتگویی اعلام کرد که تاکنون هفت نفر در گیلان براثر بارش سنگین برف فوت کرده و ۷۸ تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند.

گفته‌شده از میان جان‌باختگان برف طی دو روز اخیر در گیلان پنج نفر براثر ریزش بهمن در رودبار و دو تن دیگر نیز براثر سقوط از ارتفاع و ریزش سقف در رشت جان خود را ازدست‌داده‌اند.

البته جدای از فوتی‌ها در گیلان، ۷۸ تن دیگر نیز براثر تروما ناشی از سقوط و سرخوردگی به مراکز درمانی اعزام شدند که از وضعیت درمانی آن‌ها تاکنون خبری گزارش نشده است.

ناگفته نماند که اورژانس با حضور به‌موقع درصحنه توانست جان حداقل هشت تن از مادران باردار را نجات دهد که بنا بر گزارش‌های دریافتی حال تمامی آن‌ها مساعد است.

مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان همچنین طی دو روز برفی اخیر دو مورد مسمومیت با گاز منو کسید کربن نیز داشت که تکنیسین‌های آن اقدامات درمانی لازم را برایشان انجام داد و از مرگ حتمی نجات یافتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: برف گیلان تن دیگر نیز طی دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر رسید
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر