Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب اعتدال و توسعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و در این بیانیه مواضع و راهبرد انتخاباتی خود را تشریح کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب اعتدال و توسعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و در این بیانیه مواضع و راهبرد انتخاباتی خود را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: انتخابات یکی از ابزار‌های تحقق عینی آرمان نهضت ملت مسلمان ایران، متجلی در شعارِ اصیل «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت تعهد عملی تمامی ارکان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل، تاکید می‌شود.

در این بیانیه می‌خوانیم: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یکی از جریان‌های اصیل، معتقد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی، طی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه سیاسی ایران، در همه فراز و فرود‌ها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید داشته و با اعتقاد به این مهم که حضور نامزد‌هایی از همه سلایق، حق مسلم رای‌دهندگان و جناح‌های سیاسی و از پیش‌نیاز‌های برگزاری انتخاباتی پرشور است، از هیچ کوششی برای رقابتی‌تر شدن انتخابات دریغ نکرده است.

حزب اعتدال و توسعه در این بیانیه تصریح کرده که «با عنایت به شرایط داخلی کشور، تهدیدات فزاینده خارجی و لزوم وحدت و انسجام ملی، تداوم و تعمیق آرایش سیاسی احزاب و جریان‌های همسو در انتخابات آتی ضروری به نظر می‌رسد؛ لذا از کلیه این گروه‌ها دعوت می‌شود تا در فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای تقویت تعاملات فی‌مابین و حمایت از نامزد‌های مورد توافق تلاش کنند. بر همین اساس نیز از تشکیلات حزب در همه استان‌ها خواسته شده است همراهی با جریان‌ها و احزاب همسو را بنا بر اقتضائات محلی در هر حوزه انتخابیه با جدیت در دستور کار قرار دهند».

در این بیانه آمده است: حزب اعتدال و توسعه ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مبنی بر برکات برگزاری انتخاباتی پرشور بویژه در کمک به مدیریت بهینه شرایط ویژه کشور و کم‌اثر کردن حداکثری دسیسه‌های شوم دشمنان خارجی، از ملت شریف و بزرگوار ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی می‌خواهد به رغم ناخرسندی از برخی کاستی‌ها، با مشارکتی حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات 98 حزب اعتدال و توسعه احزاب و تشکل های سیاسی حزب اعتدال و توسعه جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟