Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: با توجه به لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی در سطح استان نیازمند تدوین برنامه‌های مستمر دفاع مقدس در طول سال برای اجرای این برنامه‌ها هستیم تا بتوانیم نسل جوان را از ظرفیت فرهنگی بهره‌مند کنیم. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه ستاد فرهنگی راهیان نور استان اردبیل اظهار داشت:با توجه به لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی در سطح استان نیازمند تدوین برنامه‌های مستمر دفاع مقدس در طول سال برای اجرای این برنامه‌ها هستیم تا بتوانیم نسل جوان را از ظرفیت فرهنگی بهره‌مند کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اجرای مقدمات و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی جزو اولویت اساسی است بیان کرد: باید با هدف پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای والامقام را به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با مادر شهید دوران دفاع مقدس / انتظار 38 ساله برای بازگشت فرزندنش + تصاویر10 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان گیلان رونمایی شدمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ‌از دفتر استانی ‌تسنیم‌ بازدید کرد

استاندار اردبیل تصریح کرد: انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان و امروزی در قالب اردوهای راهیان نور یک امر حائز اهمیت و اساسی است که درصدد هستیم با همدلی و تعاملات همه‌جانبه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمومی به شکل مناسب عمل کرده و این برنامه‌ها را به شکل مطلوب اجرا کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: با توجه به این که سپاه محور اعزام کاروان‌های راهیان نور است که باید همه ارگان‌ها با کنار زدن تنگناهای مالی در این اقدام فرهنگی مشارکت کنند که درصدد هستیم با تدوین برنامه‌ها و درس‌های مقاومت در میدان مبارزه اقتصادی از میدان پیروز خارج شویم.

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید در جامعه نهادینه‌سازی شود تا بتوانیم با دفاع از این مهم راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را پیموده و نسل جوان و امروزی را با ارزش‌های ناب دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی برنامه های مستمر تدوین برنامه ها برنامه ها دفاع مقدس برای اجرای راهیان نور تا بتوانیم نسل جوان ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد