Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@04:25:50 GMT

دبیر بنیاد عفاف و حجاب لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۳۸۲

دبیر بنیاد عفاف و حجاب لرستان معرفی شد

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در حکمی به دبیری بنیاد عفاف و حجاب لرستان منصوب شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین اختری، دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به دبیری بنیاد عفاف و حجاب لرستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام عباس‌زاده آمده است: «با عنایت به شایستگی، سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم به‌عنوان دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان لرستان منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی، پشتکار و نصب‌العین قرار دادن تقوا در انجام مأموریت‌های بنیاد در حوزه عفاف و حجاب از طریق هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط و گسترش ارتباط با تشکل‌های مردمی جهت همگانی کردن مباحث عفاف و حجاب در انجام این وظیفه خطیر و الهی مؤید و منصور باشید».

یادآور می‌شود، استاندار لرستان و یکی‌از معاونان استاندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا وسیما، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مدیران حوزه‌های علمیه برادارن و خواهران، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه و معصومیه، شهردار، فرماندار، نماینده اصناف، مدیر کل ورزش و جوانان و یک نفر از روسای دانشگاه‌های استان و سه نفر از شخصیت‌های استان از اعضای این بنیاد در استان هستند و حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده پیش از این نیز به‌عنوان دبیر بنیاد عفاف و حجاب لرستان نیز فعالیت داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی بنیاد حجاب و عفاف لرستان منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند