Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:24:23 GMT

شجاع - مانژو؛ یک خطا و یک غفلت عجیب!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۴۳۰

شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد تا ماریو مانژوکیچ را متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با دو گل مقابل الدحیل شکست خورد که هر دو گل شاگردان الرکراکی در دقایق ابتدایی زده شد. ماریو مانژوکیچ نیز توانست در اولین بازی خود با پیراهن الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، با استفاده از قدوقامت بلندش، دروازه پرسپولیس را فرو بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در صحنه گل مانژوکیچ، علاوه بر توانایی‌های فردی ستاره سابق یوونتوس، غفلت مدافعان پرسپولیس نیز تاثیرگذار بود.

 

ابتدا مانژو بالای سر محمد نادری سرزنی کرد، سپس در حالی که بازی جریان داشت، شجاع خلیل زاده برای لحظاتی بیخیالِ مسابقه شد و به سمت داور رفت و در شرایطی که نه خلیل زاده و نه نادری، مانژوکیچ را مهار نکرده بودند، او گل نخست را در دقیقه پنج بازی به ثمر رساند.

 

 

شجاع که در این بازی تعداد پاس بیشتری نسبت به تمام مدافعان پرسپولیس داشت، تمام تلاش خود را کرد تا در مقابل ماریو مانژوکیچ سربلند باشد اما در بعضی دقایق اسیر حرفه ای گری این بازیکن شد. در یک صحنه باوجود این که تصاویر تلویزیونی خطا روی مهاجم کروات را نشان نمی‌دادند، مانژوکیچ خود را بر روی زمین انداخت و یک خطای پشت محوطه گرفت که با ضربه معز علی، تا آستانه فرو ریختن دوباره دروازه پرسپولیس نیز پیش رفت.

 

خلیل زاده در مقابل الدحیل 8 دوئل هوایی داشت که در اکثر آن ها پیروز شد. وی همچنین شش کنش دفاعی داشت و بیشترین تعداد خطا در بین مدافعان را نیز به نام خود ثبت کرد. باوجود این نمایش قابل قبول، حالا همان صحنه ای که شجاع مانژوکیچ را رها کرد و به سمت داور رفت، در شبکه های اجتماعی بازخورد و بازنشر بسیار زیادی داشته و هواداران پرسپولیس نسبت به واکنش مدافع شماره 3 ناراضی هستند.

قطر شجاع خلیل زاده الدحیل ماریو مانژوکیچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر شجاع خلیل زاده الدحیل ماریو مانژوکیچ پرسپولیس تهران ماریو مانژوکیچ شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد