Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کرده‌ایم، گفت: آئین‌نامه این طرح را نیز تدوین و اجرا کرده‌ایم. تاریخ انتشار: 10:53 - 23 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۸۲۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در سال آینده گفت: تا به اینجای کار هر اقدامی که می‌توانستیم برای فرهنگیان انجام داده‌ایم و برخی از تعهداتی که باقی مانده را تا پایان سال اجرایی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان از سال جاری در حال اجرا شدن است، ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح نیازی به ارائه لایحه به مجلس نبود و وزارت آموزش و پرورش این طرح را اجرا کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تدوین شده و در حال اجرایی شدن است، اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند با تغییر یک وزیر یک آئین‌نامه از درجه اعتبار ساقط می‌شود درست نیست و آئین‌نامه‌ها در حکم قانون هستند.

بیشتر بخوانید: سهم رتبه‌بندی معلمان از بودجه ۹۹

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان خبرگزاری میزان آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود