Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:11:34 GMT

برف، راه ارتباطی ۱۳۰ روستای دزفول را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۶۰۶

برف، راه ارتباطی ۱۳۰ روستای دزفول را مسدود کرد

سید حاجی حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتفاع برف در دهستان‌های احمد فداله و دره کاید در بخش شهیون دزفول به یک متر و نیم رسیده و زندگی اهالی را مختل کرده است.

رییس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول اظهارداشت: سه مسیر دهستان احمد فداله، روستای خرمیزون به احمد فداله و خرمیزون به دارخلک به دلیل بارش برف سنگین و بی‌سابقه مسدود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برف و سرمای بی‌سابقه در این دهستان‌ها باعث یخ بستن آب رودخانه و لوله‌های آب آشامیدنی منازل شده است، افزود: وضعیت در احمد فداله و دره کاید مناسب نیست و این مناطق نیازمند بازگشایی مسیرها، ارسال مواد غذایی، دارو و علوفه برای دام‌ها هستند.

رییس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول بیان کرد: برخی مسیرهای روستایی از جمله مودو آرپناه مال‌رو هستند که بدلیل بارش سنگین برف، امکان تردد اهالی با حیوان هم نیست.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت: قرار است مواد غذایی شامل آرد، خرما، برنج و غیره با بالگرد بین اهالی بخش شهیون توزیع شود.

وی با بیان اینکه برخی مناطق شهیون حدود ۲۰۰ کیلومتر از شهر دزفول فاصله دارند، افزود: زمان رسیدن به این منطقه با خودرو بدلیل سخت گذر بودن، ۱۷ ساعت است.

اعزام ۲ تیم راهداری و بالگرد به شهیون دزفول

منصور نظریان سیاهپوش رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول نیز از اعزام ۲ تیم راهداری برای بازگشایی مسیر اصلی احمد فداله خبر داد و اظهارداشت: بازگشایی راه‌های اصلی برعهده این اداره است و بازگشایی مسیرهای فرعی توسط سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز با بیان اینکه ماشین‌آلات راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند، به خبرنگار ایرنا گفت: بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به مناطق آرپناه و مودو اعزام می‌شود.

امید بن‌عباس افزود: اقلام خوراکی و پوشاک تهیه شده توسط هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی با بالگرد بین اهالی بخش شهیون ارسال می‌شوند.

به گزارش ایرنا ۲ بخش شهیون و سردشت با سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع و ۷۳ درصد مساحت دزفول جزو مناطق محروم این شهرستان به شمار می روند و بیش از ۳۰۰ روستای بالای ۳۰ خانوار دارند.

سرمای هوا در دزفول دیروز باعث بارش برف در برخی نقاط گرمسیری این شهرستان شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا برنج حیوان خودرو شورای اسلامی کمیته امداد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بخش شهیون دزفول خبرنگار ایرنا احمد فداله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد