Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:48:18 GMT

برگزاری جشنواره‌های تعاملی همزمان با بهار ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۹۱۱

برگزاری جشنواره‌های تعاملی همزمان با بهار ۹۹

معاون خدمات شهری شهردار مشهد در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای در راستای بررسی اقدامات مناطق ۱۳ گانه در استقبال از بهار ۹۹ با حضور در مناطق چهار و شش از استقرار گسترده جشنواره‌های تعاملی در نقاط مختلف این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی با بیان اینکه مناطق چهار و شش امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال از نوروز ۹۹ خواهد رفت، اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مناطق چهار و شش جشنواره‌های تعاملی برای نخستین بار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله جشنواره‌های تعاملی در سطح منطقه چهار می‌توان به جشنواره شادی بهار ورودی پارک ارم، مسیر بهاری در بلوار طبرسی شمالی اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به المان‌های طراحی شده در سطح منطقه چهار، گفت: باغ ایرانی، استند گلدان رنگی، مسیر سبز سایه‌بان رنگی، گلدان معلق، دفتر بهاری، المان فیلتر چراغ، پرنده‌های سنتی و … از جمله المان‌ها در این منطقه است.

وی با بیان اینکه ۱۵ نقطه از سطح منطقه چهار با حدود ۳۹۳ هزار گل در مساحت حدود ۴۶۶۰ متر گل‌کاری می‌شود، گفت: در این منطقه ۳۸ فلاورباکس در هفت آدرس جانمایی خواهد شد.

یعقوبی در خصوص پروژه‌های پیش بینی شده در منطقه شش، تصریح کرد: در ورودی پارک رجا جشنواره گل شهر را به عنوان اولین جشنواره تعاملی خواهیم داشت، همچنین المان‌های عمو گل فروش، بالون گل، الحاقیات درختچه، سر در ورودی، هنر تزئین درختان و ایجاد پارکلت برای نخستین بار خواهیم داشت.

وی با اشاره به گل‌کاری نقاط ویژه در ۲۵ آدرس خاطرنشان کرد: با بیش از ۶۷۶ هزار گل در مساحت حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب گل‌کاری خواهیم داشت، همچنین در این منطقه ۳۶ فلاورباکس در ۱۰ آدرس جانمایی می‌شود.

کد خبر 410122

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد کلانشهر مشهد نوروز المان شهری کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره های تعاملی مناطق چهار و شش سطح منطقه چهار گل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، منزل متروکه‌ای و سایر موقعیت‌هایی که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

کد خبر 750207

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • اشتغال حدود ۲۰۰ خانوار در قم به کار پرورش شتر
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت